/Files/images/00/IMG_20180115_094354.jpg

/Files/images/00/IMG_20180115_094332.jpg

Комплексне заняття (мовленнєвий розвиток та малювання) для дітей молодшого віку «На дерева, на лужок, тихо падає сніжок».

Мета: знайомити дітей з таким явищем природи як сніг. Формувати вміння

відповідати на запитання вихователя. Уточнювати та закріплювати знання про білий колір. Продовжити знайомити з прийомами пальчикової техніки (створювати рівномірні відбитки). Формувати інтерес до природи та малювання. Вправляти у звуконаслідуванні слів із звуком [с]. активізувати словник дітей словами –сніг; - сніжинка; - білий; - пухкий; - м»який; - легенький; - завірюха. Виховувати вміння працювати в колективі, бажання спілкуватися.

Хід заняття:

Заходять діти до кімнати.

Вих: дітки, погляньте скільки гостей завітало до нас, давайте привітаємося з ними.

Діти: Добрий день!

Вих.: молодці, пішли зі мною на килимок. Ось погляньте: погода за віконечком в нас чудова, настрій гарний давайте посміхнемося один одному

Діти: (посміхаються).

(Звучить музика завірюхи. Вихователь роздмухує штучний сніг)

Вих.: Ой, діти, що це було? До нас мабуть залітала завірюха. Ой, погляньте, сніжинка зачепилася. (знімає з тюлевої занавіски сумну сніжинку).

На доріжки

На стежинки

З неба

Падають сніжинки

Надомною пролітають

Опускаються, сідають.

Вих.: малята, погляньте якого вона кольору?

Діти: Білого.

Вих.: А вона весела чи сумна?

Діти: Сумна.

Вих..: Так вона сумна, настрою зовсім не має. Може ми з нею потанцюємо і вона повеселішає. (діти з вихователем танцюють «Танок сніжинок»).Молодці, але погляньте на сніжинку вона яка?

Діти: сумна

Вих.: так вона зовсім не повеселішала. Ой, сніжинка мені щось хоче сказати (вихователь підносить сніжинку до вуха). Вона мені сказала, що сумна тому що нас багато, а вона одна. Її загубила завірюха. Давайте ми з вами намалюємо її сніжинок-подружок. Ось підійдіть всі до мене. Подивіться сюди, тут в нас є і хмарки, і дерева, і ялинка, а снігу зовсім нема. А сніг у нас якого кольору?

Діти: білого

Вих..: а ще він легенький, пухкий, м якенький. (діти повторюють за вихователем) зараз ми з вами його намалюємо пальчиками (колективна робота): - спочатку ми закачаємо рукава. Всі закачуємо так як я. Молодці. Але спочатку щоб наші пальчики гарно працювали ми зробимо гімнастику для пальчиків:

Одягнемо рукавички

(кругові оберти кистями рук)

Рукавички невеличкі

(рухи вдягання рукавичок)

Знають хлопчики й дівчатка

(кругові оберти кистями рук)

Буде все у нас в порядку

(масаж пальчиків від кінчиків

Кожен пальчик має хатку

до долоньки в ритм)

Вих.: Добре. А тепер приготуємо пальчик яким ми будемо працювати. Подивіться, ось біля вас стоїть фарба, якого вона кольору?

Діти: білого

Вих.: так білого, а ще біля вас є серветки для того щоб витирати брудні пальчики. Тепер дивіться, я беру пальчик, вмокаю його в білу фарбу і ось так прикладаю і в мене виходять сніжинки. Давайте будемо малювати всі разом. Мокайте пальчики в фарбу і прикладайте їх до паперу. Молодці. (індивідуальна робота в ході заняття з кожною дитиною) Повитирали пальчики. Подивіться яка вийшла гарна в нас робота (вихователь вивішує роботу на дошку)

Закружляли тут сніжинки,

Як метелики прудкі,

Прилетіли до ялинки

Й почеплялись на гілки,

Голі кущики прикрили,

Притрусили поріжок, і доріжку побілили –

Зовсім інший став лісок.

Вих.: Ой дітки. А погляньте на нашу сніжинку – вона змінилася Яка вона стала?

Діти: Весела.

Вих.: так. Вона повеселішала, сніжинка дуже задоволена нашою роботою. Діти, мені здалося, чи я щось почула, ніби хтось у нас на вікні шепочеться? (вихователь підходить до вікна, бере на підвіконні маленькі сніжинки) Ой, погляньте, це ж прилетіли крізь шпаринку у вікні подружки до нашої сніжинки, дивіться скільки їх і тобі сніжинка і тобі…( вих.. роздає сніжинки кожній дитині). подивітьсяякі вони гарні, я якого вони кольору?

Діти: білого

Вих..: так. А ще вони м»якенькі, пухнасті, легенькі. Давайте ми всі разом поселимо сніжинки на ялинку. Тепер їх буде багато і вони не будуть сумувати. (діти разом з вихователем вішають сніжинки на ялинку).молодці, а зараз йдемо мити ручки та підемо на вуличку.

Кiлькiсть переглядiв: 1632

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.