АНКЕТА

«ПРОБЛЕМА ШКІДЛИВИХ ЗВИЧОК ДЛЯ

УЧНЯ»

Мета: виявити в класному колективі учнів, які потребують проти тютюнової, антиалкогольної та наркологічної допомоги; визначити наскільки актуальні для даного класу проблеми алкоголю, тютюнопаління та вживання наркотиків.

Вік учнів: від 13 років.

Обладнання: роздруковані бланки анкети, ручки.

Інструкція: учень має відверто і чесно відповідати на запитання анонімної анкети, обираючи варіант відповіді, який співпадає з життям класу.

1. Як ти гадаєш, скільки твоїх однокласників курять?

а) таких немає;

б) 1-2 особи;

в) біля третини;

г) біля половини;

д) більшість.

2. Скільки твоїх однокласників уживає спиртне?

а) таких немає;

б) 1-2 особи;

в) біля третини;

г) біля половини;

д) більшість.

3. Скільки твоїх однокласників хоча б раз спробували наркотики?

а) таких немає;

б) 1-2 особи;

в) біля третини;

г) біля половини;

д) більшість.

4. Скільки твоїх друзів уживають наркотики?

а) таких немає;

б) 1-2 особи;

в) біля третини;

г) біля половини;

д) більшість.

5. Чи вважаєш ти паління анаші, марихуани, гашишу наркоманією?

а) так;

б) ні.

6. Звідки ти одержуєш інформацію про шкідливий та небезпечний вплив наркотиків?

а) не одержую зовсім;

б) від батьків;

в) у школі;

г) з теле- і радіопередач;

д) газет, журналів;

є) від друзів;

ж) співробітників міліції;

є) від нарколога;

и) інше (указати).

7. Яку інформацію ти вважаєш найцікавішою та правдивою?

а) отриману від батьків;

б) у школі;

в) з теле- і радіопередач;

г) газет, журналів;

д) від друзів;

є) співробітників міліції;

ж) нарколога;

з) інше (указати).

8. Що з перерахованого досить часто має місце у твоїй школі:

а) ображання особистості;

б) бійки;

в) злодійство;

г) паління в будівлі школи;

д) вимагання грошей;

є) уживання алкоголю;

ж) уживання наркотиків;

з) інші антигромадські вчинки (указати).

9. Після уроків ти відвідуєш:

а) факультативи в школі;

б) курси;

в) спортивну секцію;

г) кружки;

д) нічим не займаєшся.

10. Для дозвілля й активного відпочинку у твоїй школі проводять:

а) дискотеки;

б) «Вогники»;

в) предметні тижні, вечори;

г) спектаклі;

д) спортивні змагання;

є) походи;

ж) не проводять нічого.

Обробка отриманих результатів.

Підрахувати відсоток учнів, відповівши на запитання по кожній позиції, враховуючи, що запитання 6-10 можуть мати кілька відповідей. Представити відповіді на питання 1-3 у вигляді таблиць або діаграм. Скласти письмовий аналіз ситуації в класі, відповівши на запитання:

1. Чи існує у вашому класі «наркогенний ризик»?

(Відповідь вважається позитивною, якщо на запитання 1-3 більшість учнів обрали відповідь в), г), а на запитання 5 — варіант б).

2. Чи існує наркогенний ризик для учнів класу?

(Відповідь уважається позитивною, якщо на запитання 4 більшість учнів обрали варіант б), в), г), д), а на запитання 5 — варіант б.)

3. Що є основним і що — достовірним джерелом інформації про шкоду наркотиків?

(Об'єктивну картину визначити за кількістю учнів, обравши той чи інший варіант із запитань 6, 7.)

4. Які правопорушення мають місце у школі?

(Об'єктивну картину визначити за кількістю учнів, обравши той чи інший варіант із запитання 8.)

5. Чи цікаво школярі проводять вільний час?

(Об'єктивну картину визначити за кількістю учнів, обравши той чи інший варіант із запитань 9, 10.)


Кiлькiсть переглядiв: 11664

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.